Komunikační kanály pro servisní zákazníky KONE

Buďte v obraze kdekoli a kdykoli

Zůstaňte neustále v obraze o stavu zařízení a servisních aktivitách

img_Customer_communication_02_Content_block-950x540

Sledujte své zařízení v reálném čase

Veškeré informace o vašich výtazích a eskalátorech si můžete zobrazit v reálném čase.

img_Customer_communication_03_Content_block-950x540

Mějte přehled o tom, co děláme

Zobrazte si hotové, probíhající či nadcházející servisní služby, a to včetně veškerých nákladů.

img_Customer_communication_04_Content_block-950x540

Získejte potřebnou pomoc

Kontaktujte odborníka zákaznického servisu snadno a rychle, kdykoli budete potřebovat.

KONE Online

Informace o servisu v reálném čase

img_Customer_communication_05_Content_block-950x540

Všechny údaje o údržbě na jednom místě

Webový portál KONE Online poskytuje vám i vašemu týmu nepřetržitý přístup k údajům o výkonu, údržbě, závadách a opravách pro všechny vaše zařízení.

Můžete zde také kontrolovat servisní smlouvy, vytvářet si reporty o servisních aktivitách a nákladech, což vám pomůže s plánováním a sestavováním rozpočtu.

img_Customer_communication_06_Content_block-950x540

Přehledná data

Na portálu KONE Online si můžete zobrazit data o dostupnosti zařízení, výkonu a nákladech na opravy - a také data o tom, jak rychle jsme reagovali na vaše servisní požadavky. Vidíte zde i údaje o nouzových voláních či dalších servisních pracích. Máte tak naprostý přehled o všem, co se s vaším zařízením právě děje.

K dispozici máte data za delší časové období o výkonu zařízení a vynaložených nákladech. S těmito daty můžete lépe plánovat a sestavovat rozpočet na následující roky.

KONE Mobile

Aktuální data odkudkoli

img_04_Content_block-950x540-Planning-and-consulting

Okamžitý přehled

S aplikací KONE Mobile můžete používat svůj smartphone k tomu, abyste měli přehled o všem, co se děje s vaším zařízením - a to včetně zařízení připojenému ke službě KONE 24/7 Connected Services. Lze vybrat, jaké notifikace chcete dostávat - např. o stavu zařízení, plánech údržby či průběhu jakéhokoli servisního zásahu, který právě provádíme.

Stáhněte si aplikaci a začněte

img_Customer_communication_08_Content_block-950x540

Komplexní údaje o údržbě ve vaší kapse

KONE Mobile pomáhá sledovat průběh servisních zásahů, a to od nahlášení poruchy až po zprovoznění zařízení - o všech krocích získáváte upozornění. Máte tak jasný přehled o tom, co se právě děje s vaším zařízením, zda na něm probíhají servisní práce, či je vůbec v provozu.

Poslat požadavek na servisní zásah je s vaším chytrým telefonem stejně snadné a rychlé.

S KONE Mobile můžete zlepšit plánování nadcházejících výdajů na provoz a opravy, vytvářet si detailní přehledy a analyzovat investice do budoucna.

Chci přístup

KONE Online je dostupné všem zákazníkům, kteří mají uzavřenou servisní smlouvu s KONE

Komunikační kanály pro servisní zákazníky KONE

Cookies

Cookies používáme k optimalizaci funkčnosti stránek a k tomu, abychom vám při procházení naší stránky poskytli co nejlepší zážitek. Pokud vám to vyhovuje a přijímáte všechny soubory cookies, jednoduše klikněte na tlačítko „Souhlasím“. Víc informací najdete v prohlášení o ochraně osobních údajů.