Promluvte si s odborníkem
Pro obecné dotazy volejte zákaznický servis KONE na 800 566 300. Dovoláte se nám v pracovní dny mezi 7.00 a 16.30.
KONTAKTNÍ ÚDAJE PRO SERVIS
Pro obecné dotazy volejte zákaznický servis KONE na 800 566 300. Dovoláte se nám v pracovní dny mezi 7.00 a 16.30.
Zadejte servisní volání nebo nahlaste nouzovou situaci
Tel 800 115 115
informace@kone.com (v případech, kdy není nutná rychlá reakce)
Vyplňte kontaktní formulář a my vás budeme následně kontaktovat
ONLINE NÁSTROJE
Mějte aktuální informace o výkonnosti a sledování servisních činností v reálném čase. Naše online nástroje poskytují klid, protože usnadňují kontrolu vašeho zařízení.
Nepřetržitý přístup k údajům o výkonu, poruchách a opravách všech vašich zařízení kdekoli a kdykoli prostřednictvím snadno použitelného webového portálu.
Snadno použitelná aplikace s upozorněními na stav zařízení v reálném čase, plány údržby a průběh probíhajících servisních prací.
Získejte informace o výtazích, eskalátorech a automatických dveřích v reálném čase.
Zkontrolujte si provedené, probíhající a nadcházející činnosti a příslušné faktury.
Obraťte se na pracovníka zákaznického servisu kdykoliv jej potřebujete.
ČASTO KLADENÉ DOTAZY K PODPOŘE SERVISU
Náš webový portál KONE Online a aplikace KONE Mobile vám a vašemu týmu poskytují nepřetržitý přístup k údajům o výkonu, údržbě, poruchách a opravách všech vašich zařízení.
Stav svého zařízení můžete zkontrolovat prostřednictvím KONE Online nebo KONE Mobile. Pokud máte připojené zařízení, budete moci zjistit, zda již pracujeme na odstranění problému. Požadavek na servis nebo nahlášení incidentu můžete zadat telefonicky nebo se s námi spojit přímo z KONE Online nebo KONE Mobile.
KONE Online nebo KONE Mobile vám zobrazí všechny nadcházející a minulé návštěvy údržby pro všechna zařízení, která pro vás udržujeme.