Plánujte výtahy online s novým nástrojem KONE Studio Vyzkoušejte nyní

Služby zákazníkům v oblasti servisu | Kontaktujte nás pro dotazy týkající se servisní péče

KONTAKTNÍ ÚDAJE PRO SERVIS

Máte konkrétní dotaz?

KONE_Hyvinkee_Dec23_PARTNERSHIP_SCENE_11_17_2196-3:760x428%2816-9%29

Promluvte si s odborníkem

Pro obecné dotazy volejte zákaznický servis KONE na 800 566 300. Dovoláte se nám v pracovní dny mezi 7.00 a 16.30.

KONE_Hyvinkee_Dec23_CUSTOMER_SERVICE_SCENE_3_4_3025:720x720%281-1%29

Nahlášení poruchy

Zadejte servisní volání nebo nahlaste nouzovou situaci

Tel 800 115 115

informace@kone.com (v případech, kdy není nutná rychlá reakce)

Jak vám můžeme pomoci

Vyplňte kontaktní formulář a my vás budeme následně kontaktovat

Sample form






+420






My query is about *|Installing new equipment in a new building|Installing new equipment in an existing building|Repairing or upgrading existing equipment|Maintenance|Other
Equipment/service type *|Elevator|Autowalks|Escalators|Advanced People Flow solutions |People Flow planning|Other


Maximální velikost 25 MB, formáty: xlsx., docx., pptx., pdf, zip, png, jpg, jpeg.
S odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním dat. Více informací najdete v Ochraně osobních údajů.


ONLINE NÁSTROJE

Rychlé získání důležitých informací

Mějte aktuální informace o výkonnosti a sledování servisních činností v reálném čase. Naše online nástroje poskytují klid, protože usnadňují kontrolu vašeho zařízení.

Služby zákazníkům v oblasti servisu | Kontaktujte nás pro dotazy týkající se servisní péče

Person working on the floor - KONE Online on laptop screen and KONE Mobile on smartphone screen.

KONE Online

Nepřetržitý přístup k údajům o výkonu, poruchách a opravách všech vašich zařízení kdekoli a kdykoli prostřednictvím snadno použitelného webového portálu.

KONE - Woman looking at her phone in an office building lobby.

KONE Mobile

Snadno použitelná aplikace s upozorněními na stav zařízení v reálném čase, plány údržby a průběh probíhajících servisních prací.

Icon_Investors.svg

Monitoring zařízení

Získejte informace o výtazích, eskalátorech a automatických dveřích v reálném čase.

Icon_Digital_Services.svg

Přehled o servisních službách

Zkontrolujte si provedené, probíhající a nadcházející činnosti a příslušné faktury.

Icon_Component_Upgrades.svg

Kontaktujte podporu

Obraťte se na pracovníka zákaznického servisu kdykoliv jej potřebujete.

ČASTO KLADENÉ DOTAZY K PODPOŘE SERVISU

Najděte odpovědi na často kladené otázky

  • Náš webový portál KONE Online a aplikace KONE Mobile vám a vašemu týmu poskytují nepřetržitý přístup k údajům o výkonu, údržbě, poruchách a opravách všech vašich zařízení.

  • Stav svého zařízení můžete zkontrolovat prostřednictvím KONE Online nebo KONE Mobile. Pokud máte připojené zařízení, budete moci zjistit, zda již pracujeme na odstranění problému. Požadavek na servis nebo nahlášení incidentu můžete zadat telefonicky nebo se s námi spojit přímo z KONE Online nebo KONE Mobile.

  • KONE Online nebo KONE Mobile vám zobrazí všechny nadcházející a minulé návštěvy údržby pro všechna zařízení, která pro vás udržujeme.

Cookies

Cookies používáme k optimalizaci funkčnosti stránek a k tomu, abychom vám při procházení naší stránky poskytli co nejlepší zážitek. Pokud vám to vyhovuje a přijímáte všechny soubory cookies, jednoduše klikněte na tlačítko „Souhlasím“. Víc informací najdete v prohlášení o ochraně osobních údajů.